Поиск работы или резюме

Administrator, manager...

Ivan

104 просмотров
Дата публикации: 02.08.2022
4 месяца назад

О себе

 

In perioada de munca am acumulat multe atitudini necesare. Consider ca posed abilitați pentru o buna comunicare, motivare și buna organizare a muncii și, de asemenea, ma simt pregătit de a le folosi la noul loc de munca.
Competenţe organizaționale/manageriale   
- aptitudine consolidată prin motivarea angajaților și partenerilor pentru identificarea de noi oportunități de dezvoltare;
- competențe logistice și administrative (capacitatea de a gestiona un volum de activități; capacitatea de a gestiona și prioritiza sarcinile; respectarea termenelor, a angajamentelor și asumarea responsabilităților);
- administrarea bugetara–abilitate deprinsa in urma experienței din cadrul companiei.

Competenţe dobândite la locul de muncă   
- respect fată de oameni, bune aptitudini de comunicare și relaționare în cadrul unui grup socio-profesional, abilități de lucru în echipă, spirit de inițiativă, flexibilitate, responsabilitate, capacitate de lucru în condiții de stres, capacitate de adaptare la schimbările de mediu de lucru.

Competențe informatice   
- o bună stăpânire a instrumentelor Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)  Internet

 

Informatii suplimentare:
Am abilitatea de a găsi cu ușurință contactul cu oamenii de diferite vârste și profesii; experiență de lucru în vânzări și în domeniul serviciului clienți în Moldova și în străinătate(CSI); gata pentru călătorii de afaceri pentru o perioadă determinata; sunt gata să lucrez în timpul orelor suplimentare și, dacă este necesar, în weekend, permis de conducere.

Pentru mai multe detalii contactati-ma,
Va multumesc!

Ivan
  • Образование: ВУЗ
  • Опыт работы: свыше 10 лет
  • График работы: Full time

Контакты cоискателя

Скачать пример или читайте несколько советов, как правильно составить резюме на работу

Не нашли подходящую резюме, используйте форму ниже
Реклама
Сообщите мне по эл-почте о новой добавленной вакансии или резюме